2010. november 6., szombat

4.fejezet - OMG! Ő az!!!

Most már 2009-ben járunk,lássuk,hogy mi történt 1 éve...
"Ne feledjétek,hogy a jövő héten ismét jön a kedvenc sorozatotok a TökVéleltlen!,melyben vadonat új szereplővel találkozhattok,Sonny Munroeval!"
-Oh,az én vagyok!-mosolygott Sonny.-Végre valóra válik az álmom!!!...
Közben...
-OMG!Ő az!-mondta Chad.-Sonny Munroe te leszel az én párom!...

Sonny éppen a barátainak csinálta a joghurtot,egy jelmezbena,ami egy kövér pincérnőéhez hasonlított.Egyszercsak valaki megszólalt mögötte:
-Elnézést kisasszony,ha végzett a rendeléssel,én kérnék egy extra nagy csokit!
-Én nem itt dolgozom!-felelt Sonny,majd mindketten megfordultak,és először találkozott a tekintetük.
-Ó,Jézusom,téged ismerlek!-szólt Sonny.
"Úristen Sonny ismerem engem!De honnan?-gondolta Chad.-Ja,persze a TV-ből!Viselkedj nyugodtan,és hódíts meg szépen lassan!"
-Te vagy... te vagy...-dadogott Sonny.
Chad odament egy Mackenzie plakáthoz.
-Ő?-kérdezte mutogatva a hős szerelmest,mire Sonny csak bólogatott.
-Chad Dylan Cooper-mutatkozott be.
-Te vagy Mackenzie a sorozatból!-nyögte ki Sonny.
"Oh,ott egy névtábla!Majd bemutatkozik ő!-gondolta Chad."
-Te meg Mage!-felelt Chad.
-Igen!-mondta Sonny.-Nem,Mage a pincér szerepem,ami rajtam van,minden Mageé!Én Sonny vagyok!-nyújtott kezet Sonny.
-Sonny...-válaszolt Chad.-Milyen szép név!-majd írni kezdett.
-Köszi,kiskoromban nem tetszett,de most valahogy illik hozzám!Volt egy barátom,akit...-de Chad megszakította,mikor odanyújtotta neki a papírt.
-Tessék-majd óvatosan elvette a joghurtokat.-És viszlát!-majd elment.
Sonny hangosan olvasni kezdte:
-Sonny,köszönöm a joghurtot,Chad Dylan Cooper! Hé,én nem is adtam neked semmit!-és ekkor vette észre,hogy a joghurtoknak nyoma veszett.
-Chad Dylan Cooper ellopta a joghurtomat!-mondta mérgesen.-Jézus!-odament egy lányhoz és elújságolta neki.-Chad Dylan Cooper ellopta a joghurtomat!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése